Verenigingen zijn door de snelle maatschappelijke veranderingen genoodzaakt zich aan te passen. Ze zoeken nieuwe leden,  experimenteren met nieuwe verdienmodellen en denken na over nieuwe proposities om van extra waarde te zijn. In dit webinar leggen we uit hoe ze dat kunnen doen. 

In een interactieve webinar bespreken Dennis van Aalst, Robert van Almkerk (FNRS) en Michel van Ginkel (KNVB) wat gepersonaliseerde online communicatie en digitale dienstverlening te bieden heeft aan de moderne vereniging, zodat je klaar bent voor de toekomst. De volgende onderwerpen staan op de agenda:

Webinar: waarom de moderne vereniging in een broekzak zit

Bekijk de tijdbalk om naar een specifieke spreker te gaan.
Wie zijn de sprekers?
  • Hoe bind en boei ik mijn doelgroep online? 
    Dennis van Aalst, directeur van Yard | Digital Agency, geeft tips en laat interessante praktijkvoorbeelden zien. Hiervoor gebruikt hij het zogenoemde schroefmodel voor verenigingen. In de dagelijks praktijk adviseert hij verenigingen over hun online strategie.
  • De nieuwe online strategie van de FRNS
    Robert van Almkerk, co├Ârdinator brancheontwikkeling bij de FNRS (Federatie van Nederlandse Ruitersportcentra), vertelt hoe hun nieuwe online strategie tot stand kwam, hoe die eruit ziet en in de praktijk uitpakt.
  • Eentweetjeknvb.nl, de online community voor bestuurders
    Michel van Ginkel is opleidingsontwikkelaar bestuurdersopleiding bij de KNVB. Michel laat zien hoe de KNVB haar bestuurders op een laagdrempelige manier online samenbrengt om kennis en ervaring te delen. 

Na het webinar hield business development manager bij Yard en host Danielle Hes nog een interview met Robert van Almkerk van de FNRS, naar aanleiding van de vele, vele vragen die binnenkwamen na zijn succesvolle presentatie.

Meer webinars zien? Op onze speciale pagina zie je een compleet overzicht van al onze online presentaties.

Andere interessante artikelen:

FNRS, de federatie van ruitersportcentra, was toe aan vernieuwing. Een nieuwe merkpositionering, waarbij de kernwaarden van de branchevereniging veel duidelijker…
Een uitgebreid online community platform kan een geweldig visitekaartje zijn voor je branche- of beroepsvereniging. Tegelijkertijd is het omgekeerde ook…

Deel: