De wens om deel te nemen aan fysieke bijeenkomsten loopt terug. Een digitaal clubhuis biedt uitkomst om mensen samen te brengen. Maar hoe bereik je mensen? Hoe maak je het gezellig én nuttig zodat leden terug blijven komen en actief kennis en ervaringen delen? Tijdens dit webinar leer je wat het opzetten van een interactief platform inhoudt:

Van concept, uitwerking en lancering tot het onderhouden en uitbreiden van jouw community. In dit interactieve webinar nemen Dennis van Aalst (directeur Yard Digital Agency en strateeg verenigingen) en communitymanager van Nevi Inside Procurement, Harold Kip, je mee in het proces.

De aftrap is door Danielle Hes, consultant online toepassingen bij Yard | Digital Agency.

Video: het digitale clubhuis

Harold en Dennis wisselen theoretische zaken uit met concrete voorbeelden uit de praktijk. Wat is er nodig om een community tot een succes te maken? Hoe belangrijk zijn vrijwilligers? En: hoeveel werk en mankracht kost het precies?

Of je nu een grote of kleine vereniging bent: in de basis zijn goede communitymanagement en een functioneel platform de essentie, zo blijkt uit dit webinar. Er is niet per se een grote zak met geld nodig, maar vooral: enthousiasme en betrokkenheid. Wil je daar meer over weten, neem dan vooral contact op met Danielle Hes.

Bekijk en download hier de powerpointpresentatie van Harold Kip

Deel:

The owner of this website has made a committment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.