Spring naar content
Scroll naar praktische informatie

Hoe bind en boei je leden?

De vraag van leden “What’s in it for me?” is voor verenigingen relevanter dan ooit. Hoe ga je hiermee om als vereniging? Hoe zorg je dat je (online) aanbod aansluit bij de behoefte van je doelgroep en dat je “top of mind” bent?

Tijdens deze kennissessie voorzien wij je van tips en delen ervaringsdeskundigen hun aanpak.  Het is een interactieve sessie en geeft je gelegenheid andere vakgenoten te ontmoeten.

Programma

  • 13.30 uur – 13.45 uur: Inloop
  • 13.45 uur – 14.15 uur: Hoe bind en boei je leden online? – Dennis van Aalst, directeur Yard Digital Agency
  • 14.15 uur – 15.00 uur: Gastspreker Rick Otterloo, Product Manager Online bij CROW
  • 15.00 uur – 15.15 uur: Pauze
  • 15.15 uur – 16.00 uur: Een waardevolle contentstrategie voor leden – Sarah Wouters, helpt organisaties meer impact te realiseren met een contentstrategie
  • 16.00 uur – 16.45 uur: Hoe meet en verbeter je online? – Nicol Nijland, User experience reseacher, interaction designer & online persuasion specialist
  • 16.45 uur: Hapje & Drankje

Deze kennissessie is interessant voor iedereen die professioneel actief is bij een branche- of beroepsvereniging en inspiratie en die online strategisch in wil zetten om de dienstverlening te verbeteren.

Na afloop

  • Heb je inzichten in hoe je de vereniging sneller kunt laten inspelen op een veranderende omgeving
  • Ken je praktische voorbeelden van andere verenigingen op het gebied van klantgericht digitaliseren.

Praktische informatie

Datum: 14 mei 2020
Tijd: 13:15 - 17:00 uur
Locatie:
Beneluxlaan 6
3527 HT, Utrecht

Aanmelden evenement

Deel dit evenement

Locatie

Beneluxlaan 6

Beneluxalaan 6, 3527 HT Utrecht

Plan uw route