Aanpak
Al scrummend, snel resultaat boeken
Testen
Diverse A/B testen leiden tot een effectievere site
Subsites
Kwintes maakt gebruik van diverse subsites
Intensieve samenwerking
Een goed online bureau bouwt tegenwoordig niet meer enkel een site of platform, om vervolgens een handje te schudden en over te gaan naar de volgende klant. Dat is hopeloos ouderwets.
Yard wil een lange termijnpartner zijn om zo samen successen te boeken. Het content platform van Kwintes is daar een goed voorbeeld van.
Tijdens interactieve sessies kijken we wekelijks naar online ontwikkelingen, vertalen we organisatiedoelen naar online doelen, analyseren we statistieken en verbeteren we de online klantreis. De marketingexperts van Kwintes zijn inmiddels wekelijks bij Yard aanwezig om plannen vorm te geven.
Yard heeft als eerste Kwintes’ corporate website gemaakt met als doel de naamsbekendheid te vergroten, aansluitend op de offline marketingcampagne. De afgelopen periode stond conversie centraal. Hoe maken we van bezoekers klanten? Dit geldt zowel voor verwijzers als zorgvragers.
De communicatie experts van Kwintes zijn regelmatig bij Yard aanwezig om de plannen vorm te geven.
Wat zegt Kwintes zelf?
Erika Nordkamp, manager marketing en contractering a.i. bij Kwintes: “We hebben in Yard een ervaren online partner gevonden die de marktgerichte koers van Kwintes uitstekend kan vertalen naar een online customer journey.”
“Yard heeft de benodigde expertise en ervaring in huis om flexibel mee te kunnen bewegen met hun eigen mensen en middelen om aan de vraag van Kwintes te kunnen voldoen.”
Martin Donk, Operationeel Directeur van Yard:
“We zijn inmiddels al jaren samen aan de slag. We vinden het een fijne samenwerking. Door de marktkennis van Kwintes te combineren met onze online kennis realiseren we goede resultaten. We zien steeds meer organisaties in de zorg die marktgericht gaan werken en meer resultaten uit hun website willen halen.”
De route naar online succes
Kwintes.nl heeft de afgelopen jaren continu updates gehad. Het kent sinds 2020 een compleet nieuw design. Die is vooral gericht op het vergroten van zichtbaarheid van de belangrijkste call-to-actions. De nieuwe indeling van het menu op de homepage is gebaseerd op bevindingen uit eerder UX-onderzoek.
De nieuwe content is kort en bondig. En nieuwe, opvallende links als wonen, begeleiding en opvang zorgen ervoor dat een bezoeker zich snel kan aanmelden. Ook zijn alle pagina’s voorzien van spraakfunctionaliteit: indien gewenst leest de site haar content op.
De komende periode wordt onderzocht welke impact het redesign heeft op de conversiedoelen en gaan we verder optimaliseren.
Precies zoals we dat altijd doen: doorontwikkelen.
Samen met de klant.
Yard heeft als WordPress specialist veel ervaring in het bedenken en bouwen van een WordPress content platform. Voor vragen over dit project, neem contact op met Martin Donk.